A projekt
Az önkormányzati ASP olyan integrált szakrendszer csomag, ami biztosítja az önkormányzati feladatok széles körének szakszerű helyi támogatását, továbbá lehetővé teszi elektronikus ügyintézési szolgáltatások nyújtását a belső hivatali működés és a lakossági szolgáltatások területén is. Minden önkormányzatnak, a miénknek is legkésőbb 2019. január 1-ig csatlakoznunk szükséges, ehhez a központosított rendszerhez.
A pályázat megvalósítása során Önkormányzatunk egy egységes, központilag biztosított felhasználást biztosító keretrendszerben működhet, ami ennek köszönhetően javítja a Önkormányzatunk jogalkalmazási minőségét. Jelenlegi szigetrendszereink adatbázisai összefüggőek lesznek, egységes e-közigazgatási fejlettségi szintet érhetünk el más önkormányzatokkal.
A nyilvántartásaink nem lesznek széttagoltak, a szakrendszerek egymással integráltak lesznek, gazdaságossá, hatékonyabbá és biztonságosabbá válik annak működése. Az ASP rendszer korszerű informatikai rendszer alkalmazását teszi lehetővé, mely belső feladataink működését, az informatikai üzemeltetés költségeink csökkentését eredményezi.
A pályázat segítségével jelenlegi eszközparkunk 6 db MS munkaállomással, 8 db 22" monitorral, 6 db kártyaolvasóval, 1 rack szekrénnyel, 2 db szünetmentes tápegységgel, 8 db 16 portos és 1 db 48 portos menedzselhető switch-el kerülne kiegészítésre az előírt minimális kritériumokat figyelembe véve.
Önkormányzatok elektronikus ügyintézéséhez kapcsolódó feltételek kialakítása kapcsán a helyi adók, bevallásukra szolgáló űrlapok kitöltését segítő útmutató készítését, honlapon való közzétételét, portál rendszerben történő publikálását kívánjuk megvalósítani. Itt valósulna meg az online bevallás kitöltő rendszer kialakítása is.
Dokumentumok
Pályázat adatai